štvrtok, 12. septembra 2013

Diary of Chérie vol. 2

"Na cene sa dohodneme potom, hlavne aby sme si rozumeli if you know what I mean. Môžeš prísť na obhliadku v nedeľu po 21:30?"
Ehm, obhliadnuť si tvoj penis?

To bol môj prvý pokus o nájdenie študentskej izby, v ktorej by som mohla bývať sama ako v plote kôl. Keď som hľadala byt, v ktorom by som mohla najbližší rok hlavu zložiť, zožrala som bielu Študentskú pečať. Je to čokoláda, ktorú neznášam, ale inú sme doma nemali. Potom som mala pocit, že mám veľký zadok a chcela som zavolať Filmovému, ale ten by mi iba potvrdil, že to nie je len pocit. Ak budem chodiť celá v čiernom a nosiť desaťcentimetrové podpätky, tak viete prečo. Maskovať sa budem! (Práve som si vyhľadala v obrázkoch, ako vyzerá vorvaň.)

Ponuky, ktoré som mala, boli smiešne. Bytík medzi Harleyom a cintorínom. Byt vedľa vchodu bývalej sokyne. Čierna diera Príliš tmavý byt, ktorý sme nazvali drogerské doupě. Starý dom s balkónom a obrovskými bielymi oknami na Pražskej, ktorý nám vyfúkli pár hodín pred obhliadkou. Najväčší hlod bol mail s textom "...super lokalita, 15 minút od Avionu." Akože vážne, to je hlavná výhoda? Mala som chuť prilepiť si ruku k čelu. Chápete, kto už len chce ísť do Avionu? Ja vlastne ani neviem kde sa Avion nachádza, ale asi veľmi ďaleko a to FAKT majú ľudia radi nákupné centrá? Podľa mňa jediná ich výhoda je, že sa tam človek môže ísť zadarmo vycikať a pozrieť do zrkadla, keď sa príliš dlho prechádza po vonku.

No každo-každoPÁDNE, cez víkend sa sťahujem. Budem prebývať v podkrovnej izbietke na Panenskej ulici. (Ten názov :D) A celkom sa teším, spolubývajúca bude coolys žena, to viem už teraz. Len dúfam že neobjaví môj blog, lebo čo ak by si myslela, že som nejaká čudná? A som celkom zvedavá, čo prinesie semester.

16 komentárov:

  1. Haha, tá predposledna veta pobavila :) každý má predsa svoje druhé čudné ja, lenže iba blogeri si ho priznajú. A tiež neznášam nákupné centrá. Hlavne tie naše, v zahraničí sa človek aspoň pokocha pekným prostredim zatiaľčo u nás je to samý betón a sklo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ich tiež vôbec nemám rada, lebo keĎ tam už idem, tak sa zvyčajne ponáhľam a "milujem" takých ľudí, čo zastanú uprostred "chodníka" a začnú sa rozprávať a brzdiť ostatných. waaa :D

      Odstrániť
  2. :D :D
    inak keď som bola malá brat ma volal vorvaň a ja som nevedela čo to je a povedal mi aby som si to našla v slovníku cudzích slov a potom sa čudujú že komplexy mám, že veľká ryba podobná veľrybe
    a Panenská je super ulica, fajnovo máš

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha, dobrý brat :D
      je to super, lebo to mám odtiaľ blízko do školy a v podstate všade. a najmä to bude veľký estetický a čistotný rozdiel oproti intráku, na ktorom som bývala minulý rok:)

      Odstrániť
  3. Hladanie a hlavne najdenie schopneho bytu za rozumnu cenu v Bratislave si vyzaduje ozaj vela namahy, trpezlivosti a stastia, ale myslim, ze ty si obisla dobre, Panenska ulica je dobra. :) A co sa tyka nakupnych centier, ja skor nechapem, ako tam ludia mozu travit cele dni a vikendy hlavne ked je vonku pekne..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to áno, chcelo to veľa trpezlivosti a pevných nervov, ale myslím že som spoko:)
      a je milión lepších miest, kde sa dá tráviť voľný čas, ako v nákupných centrách. ja najradšej nakupujem cez internet a v n.c. fakt len také položky, čo si treba vyskúšať, topánky a podobne...

      Odstrániť
  4. "ehm, obhliadnuť tvoj penis?" :DDDD ten dom na pražskej znie dobre. a ak si bude spolubývajúca myslieť, že si čudná tak potom je čudná ona. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Panenska ulica je uzasna a nadherna :) Zajtra na nej bude Dobry trh, tak popzeraj pekne vecicky, kolaciky a ine dobre jedlo a ohladne spolubyvajucich sa netrap. casto sa z nich stanu aj dobri kamarati :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak hodně štěstí s nervů ;-) Určitě něco najdeš! A spolubydlící bude určitě o.k. ;-)

    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. hahaha:-) podpätky su super, ale ja v nich vyzerá ako vorvanom, co kríva ak by chodil

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Podľa popisu si si vybrala najlepšie :D A ja si nemyslím, že si čudná ani po tom, čo ťa sledujem, tak no worries :D Každý je v podstate svojím spôsobom čudný.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nakupne centra su inak dobre aj na to, aby clovek v zime nachytal svetlo

    OdpovedaťOdstrániť
  10. vorvan. cely ten odstavec je cisty WIN! :'D
    dakujem za dodrzanie dennej davky posilnovania brusnych svalov.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jojojoj...hladanie bytu, ani nehovor. co uz som si ja vsetko pozrela za tych malo dni, mozem sama napisat kníhu (je totiz jedna nemecka kniha ze pribehy z WG, mega vtipne, ale vacsinu z toho by clovek nechcel zazit).
    ale na panenskej, fuuu, to si dobra a kolko za to platis? sak to je mega, mozes zurovat a ist domov peso =)
    a obhliadka penisu - neviem ci ma citas, ale uz som bola aj u nudistu...takzeeee

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, čítala som:D
      no stojí to dosť, ale aspoň to mám blízko do školy a všade a nemusím používať MHD.

      Odstrániť