nedeľa, 9. februára 2014

Diary of Chérie vol. 4



Môj rozvrh na letný semester je masívny a pri pohľade naň sa mi chce plakať a mám chuť vzbúriť sa. Je rozťahaný ako vyprážaný syr a čo je najhoršie, prednášky mi začínajú o 8. ráno. To znamená vstávať o siedmej, čo je zlé, to nechcem, pretože práve v tej bezbožnej hodine mám najlepšiu fázu spánku, ani o sebe neviem a precitať začínam až o také tri hodiny, lebo treba dodržiavať aj nejaký oddych zo spánku a podobne. 

Och, zabite ma niekto, ale v spaní som sakra dobrá. Natíska sa otázka: ako sa mám naučiť vstávať skoro? Kto ma vydurí z postele? (Odpovede sa dozviete v nasledujúcich týždňoch, nie že by vás veľmi zaujímali, ale musím to sem zapísať, pretože toto je moje miesto a ja sama som až do dnešného dňa netušila, ako môj LS bude vyzerať.)

Rozhodnutia:

  • Jedno z dobrých rozhodnutí, ktoré som učinila tento rok, je, že som opäť začala pravidelne behať. Pravidelnosťou myslím to, že napríklad v uplynulom týždni som bola behať 5 dní zo 7. Ešte 100 kilometrov rozdelených do 2 týždňov a moje nohy a veľký zadok budú mať tú správnu konzistenciu a potom si kúpim džínsy a budem ich nosiť s mojimi basic tričkami. Viete čo? Veľmi, veľmi ma baví behať, je to pre mňa slasť. Beh je zároveň asi jediný šport, ktorý mi ide a neviem, v akom rozpoložení som bola, keď som naň posledné mesiace kašľala. 
  • Uvidím, aké to bude s mojím "5 krát za 7 dní", keď začne škola, pretože bude celkom výzva skĺbiť prednášky, prácu, sociálny život a spánok, ale ja to dám! Milujem ten pocit, keď cítim, ako sa mi zvyšuje pľúcna kapacita a zlepšuje sa kondícia. A najlepších je posledných 300 metrov v našej ulici, keď šprintujem a srdce mi bije ostošesť a myslím, že umriem, ale neumriem. Chcela by som si kúpiť nejaké krikľavoružové tenisky, lebo mometálne mám všetko čierne...
  • Už je to 6 mesiacov, odkedy som ryšavá a moje rozhodnutie zafarbiť si vlasy som ani raz neoľutovala. Líščsie vlasy sú super a pútajú pozornosť a môžem si pokojne nosiť moje čierne a biele veci, lebo farebný moment už na mne je. Hoci, zadovážila som si aj pár farieb, napríklad červené šaty alebo zelený vojenský kabátik.
  • Ale predsa už viem, čo sa stane, keď sa mi prestane chcieť byť redhead ultra deluxe femme fatale. Zahrám sa na Snehulienku.
  • Vykašľala som sa na Filharmonistu, lebo doučká s ním ma pripravovali o nervy. Namiesto toho začnem šetriť, napríklad budem piť menej vína a objednávať si obyčajnú kávu namiesto tých vyšperkovaných. (Alebo ak je tu niekto z Bratislavy, kto by sa rád učil po španielsky, nech sa mi smelo ozve.)
  • Ďalším dobrým rozhodnutím bolo naučiť sa variť šošovicovú polievku. Strukoviny sú totiž významným zdrojom bielkovín a ja dbám veľmi pozorne na to, čo do úst vložím.
  • A posledné. Mám to napísať, nemám to napísať? Rozhodla som sa, že v lete pôjdem do Španielska, pretože súrne potrebujem slnko, more, komunikáciu v eng a spa a nákupy v Zare za nepremrštené ceny. S mojou host family budem bývať v areáli golfového ihriska, takže si zadovážim nejaké triko Pietro Filipi a biele šortky s vysokým pásom a vy čakajte reporty z high snobiety.

27 komentárov:

  1. Co studujes ak sa smiem spytat?
    beh schvalujem, aj ja ho milujem :) mojim cielom je dat 11km na Narodnom behu Devin -Bratislava.
    A este posledna otazka, kam do Espane ides? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. študujem románske jazyky a kultúry a idem do Girony (pri Barcelone).
      nad Národným behom seriózne rozmýšľam aj ja, myslím, že dovtedy budem mať opäť kondičku :)

      Odstrániť
    2. a kde? ze ci nie sme nahodou vzdialene spoluziacky :)
      Girona? to aby si sa zacala ucit aj katalancinu :))

      Odstrániť
    3. na pedagogickej, UK:)
      no...s hosťovskou rodinou komunikujem po anglicky, ale v BCN som už bola a katalánčine sa dá tiež rozumieť, našťastie:)

      Odstrániť
    4. skoda, ja som filozoficka UK :D tak buena suerte ;)

      Odstrániť
  2. Nie si sama, kto má rozvrh ako vyprážaný syr :D To je super, že chodíš behať tak často, ja sa zatiaľ občas donútim pocvičiť len doma. Rada by som behala, akurát moja kapacita bľúc je biedna a v našom mikro meste, kde žijem, som nikdy nikoho nevidela behať a pripadám si ako idiot :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vitaj v klube vyprážaného syrového rozvrhu:D
      ja bývam na dedine, tak behám na odľahlej poľnej ceste kde ma nikto nevidí, ale dosť trápne mi je, keď behám v Bratislave pri rieke. keď sa ľudia pozerajú z električiek a tak :D

      Odstrániť
  3. Držím ti palce, ať ten letní semestr nebude tak strašný, jak zatím vypadá, co se vstávání týče .. hold asi budeš muset chodívat dřív spát, což je nadlidský výkon i pro mě .. denně vstávám v 6 a stejně chodívám pozdě spát. :D
    Obdivuji tě, co se běhání týče, já bych to možná taky potřebovala, ale nějak se k tomu zatím nemám a nechávám to na léto, kdy běhávám s hasiči.. :D
    Doufám, že jestli to Španělsko výjde, což určitě, tak nás budeš zásobovat haldou informací!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď som chodila na gympel, musela som každé ráno vstávať pred 6, a bol to des. a tiež som nechodila spať skoro. no nič, budem sa musieť vzchopiť a nejako to dám :)
      behanie s hasičmi musí byť fajn, ale v uniforme je asi teplo, haha :D
      a ak mi to leto vyjde podľa predstáv, myslím, že budem mať veľa námetov na písanie pikošiek :)

      Odstrániť
  4. Takže do Espane? Skvele!
    A pravdupovediac, spomenutim spanielciny si mi pripomenula piatkovy test zo subjuntiva, ktory som pokaslala, teda aspon si to myslim. Ach..
    Co sa behania tyka, go go go! Ja som v tomto hrozna, ne ze by som nevedela behat haha, ale proste nikdy nevydrzim robit nic dlhsiu dobu. Uz som parkrat skusala, ze "zacnem behat" pravidelne, ale proste stale som to pokaslala cele. Nemam pevnu volu. :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som mala obdobie, keď som behala naozaj pravidelne, trvalo to možno 2 roky..ale potom som prestala a veľmi mi to chýbalo, ale nebol čas a motivácia a už som aj cítila, že sa rýchlo zadýcham, keď bežím do školy alebo na bus....a to je neakceptovateľné... tak začínam opäť a ide to:)

      Odstrániť
  5. Beh milujem, obzvlášť ten ranný a tentoraz sa mi ho (prekvapivo )podarí vtesnať aj do
    rozvrhu :) Držím palce, nech ti 5 zo 7 vydrží a nech sa ti beh podarí zladiť so syroidným rozvrhom ! !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 5/7 to asi nebude, ale ak by bol aspoň 3/7, budem happy:)
      a inak, tiež mám radšej šport ráno. ale teraz sa asi budem musieť preorientovať a behať večer..

      Odstrániť
  6. Mne sa nechce behat :) niekto ma rozvrh ako vyprazany syr, a niekto ma zadok ako vyprazany syr (to druhe som ja!) :D a co sa tyka vlasov, ostan redheadfemmefataleredsonja :) spanielsko super, si predstav vsetkych tych pocernych spanielov, ked k nim zavitas s cervenymi vlasmi! :) spanielcinu by som brala, ale asi by sa ti nechcelo dochadzat do brna :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani mne sa dlho nechcelo behať (v takej zime je to nepríjemné), ale keď som mala voľné dni, tak som začala a chytilo ma to...je to ako droga:)
      nó, mne sa také tmavé typy vlastne moc nepáčia :D ale nikdy nehovorím nikdy!

      Odstrániť
  7. Španielčinu som sa chcela učiť, začala som doma,ale ďaleko som nedošla. Chvalabohu nie som študujúca, tak na rozvrhy sa sťažovať nemôžem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Čo by som dala za prednášky o 8 :( u mňa štyri dni v 5dňovom vysokoškolskom týždni začínajú o 7,30.. Cviko z matiky v pondelok v túto nekresťanskú hodinu je len čerešničkou :D
    A s tým behom si ma normálne nabudila, že trebalo by niečo robiť so sebou, tak dík!
    +gratulujem k Španielsku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)
      ja som v prváku mala prednášky o 7 ráno a dúfam, že sa mi niečo také už nikdy neprihodí. myslela som si totiž, že na vysokej človek strávi v škole minimum času, ale opak sa ukázal byť pravdou. whatever :D

      Odstrániť
    2. prednasky o 7 rano poznam, tiez nas do tej ladovej vody hodili hned v prvom semestri prvaku, okorenene to bolo este tym ze dochadzam, cize som vstavala o pol 5 rano, po tom co som asi do 2 rano pisala reading log, ktory na tej prednaske bolo treba odovzdat :D no teraz si hovorim ze radsej budem opat raz absolvovat toto ako tento-semestrovy rozvrh - v skole som od 8 do pol 5/3 takym sposobom ze prednaska, dve hodiny volna, seminar, hodina volna... na nervy! no ale vzdy ma letny semester potesi uz len kvoli tomu nazvu ze LETNÝ :) uspesny letny semester ti prajem!

      Odstrániť
    3. aj Tebe:)
      a máš pravdu, vlastne letný semester je dobrý :)

      Odstrániť
  9. vidím, že nie som jediná s rozťahaným rozvrhom :D nadávam naň už 4 roky :D chcem ale porušiť výberovky, ktoré nie sú až tak dôležité a nájdem si iné, ktoré mi lepšie budú pasovať do rozvrhu, aj keď napr. v pondelok už teraz budem sedieť do pol 8 večer :D a chystám sa tiež urobiť revolúciu v našom ročníku a ukecať spolužiakov aj profesorku, aby sme jediný predmet zo stredy presunuli na nejaký iný deň, kedy aj skutočne niečo máme :D ak mi to vyjde, tak budem mať tri dni v týždni voľno :D čo budem môcť dúfam úspešne využiť na prácu...inak učiť sa španielčinu sa chystám už 5 rokov :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. och tie vlasy máš nádherné! a Španielsko ti závidím už dlho sa tam chcem ísť pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. hahaaaa, super post =)
    btw, doucka ma pripravovali o nervy pravidelne 4 roky, mala som iba minimum ludi, ktorych som nechcela prastit ucebnicou po hlave (5krat), neviem co sa im robi.
    A spanielskoooo, schvalujem ti to, aj by som sla ale nejak nemam penaaaze a vsetco moji spanielski kamosi su v nemecku, no uznaj, sak to su co za poriadky :D
    Moje rozvrhy boli inak tiez roztahane (paci sa mi to prirovnani s vyprazanym syrom, ja som pouzivala ze roztruseny jak mozgomiesna skleroza, to raz pouzil moj karate trener a odvtedy som to ukradla :D ).
    No akoze celkovo ti fandim a lajkujem ta a este ti chcem povedat ze z doveryhodnych zdrojov viem ze tvoj zadok je minimalisticky tak tu nepicuj jak chora vrana a ked sa chces inspirovat, prid sa pozret na moj :D hoci sa tiez snazim s nim daco robit, ale zasa...az tak ma to nesere, lebo si nanho nevidim...ehm.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uff, dobre. a neviem kde si nabrala to spojenie chorá vrana, ale preberám ho do svoje aktívnej slovnej zásoby:D

      Odstrániť
  12. Vím,že o tom ten článek není,ale zůstala jsem zírat na tvoji fotku..jsi nádherná!

    OdpovedaťOdstrániť