štvrtok, 10. apríla 2014

Spolu-bidlá vol. 2

Pretieklo už veľa vody Dunajom, odkedy som napísala posledný článok o obyvateľoch nášho panenského bytu. Spočiatku som si myslela, že ďalší nenávistný post na seba nenechá dlho čakať, no skoro som pochopila, že moje sťažovačné reči by vás väčšmi nudili, než bavili, preto som promptne prehltla horkú slinu a poctivo čakala, kým moji zúfalo nudní mužskí spolubývajúci vykonajú niečo zaznamenaniahodné.

Bohužiaľ, okrem nahého vrazenia do polonahého muža vytláčajúceho si akné nie je veľmi o čom hovoriť, ale ja tak veľmi túžim napísať Spolubývajúcich vol. 2, že až! Takže, odkedy sa Jano vrátil domov a D. odišiel do Tatier, pribudli nám dvaja noví muži. Prvý sa volá I. a druhého meno sme nikdy nevyslovovali.

Začnime I. I. je švihák a pracuje v nejakom nočnom klube, inými slovami, je krupier. A je celkom v pohode, ale nikdy nič nerobí, len chodí do práce a spí. Občas sem príde na návštevu jeho frajerka v čierno-zlatých čižmách, ktorá operie a niečo mu uvarí a to je asi tak všetko. V kúpeľni má (I.) 6 rovnakých sprchových gélov značky Adidas v rôznom štádiu spotreby, čo je fakt, ktorému celkom nerozumiem.

Ten, ktorého meno sa nevyslovuje, má rád trávu, čo je azda jeho jediné potešenie a ja by som možno ani brvou nepohla, ak by sa nesprával ako magor so zakrpatenými mozgovými bunkami. Myslím si, že každodenné požívanie tohto potešenia a absencia sociálneho kontaktu človeku nerobí dobre. Lebo potom si párky varí v panvici plnej vody (true story), hoci tu máme asi 4 hrnce. Nič proti gustu, každý sme nejaký. 

Pohár mojej trpezlivosti však pretiekol, keď som ho pristihla, ako použitý príbor umýva púhym oplachovaním prúdom studenej vody a čaj si zalieva do mojej nežnej fialovej šálky. Viete, nerada sa delím s vecami, ktoré mi patria. Pravidlo mi casa es tu casa uznávam len v okruhu priateľov a milých ľudí. Ten, ktorého meno nevyslovujeme, nie je milý a mňa ani K. nemá rád (Zdraví nás výrazmi ktoré by sa dali charakterizovať ako argot. Príklad: "čuz"), lebo sme nabonzovali, že si každý večer pichá marihuanu a navyše neupratuje.*

Ten, ktorého meno nevyslovujeme, má malého kamaráta, ktorý ho sem občas príde navštíviť. Ich spoločným menovateľom sú škaredé topánky, ktoré si nechávajú na chodbe. Ťažko povedať, či sú škaredšie ich zimné alebo jarné tenisky. Niekedy potom idú von, asi baliť ženy, ale myslím, že z toho nakoniec nikdy nič nie je, ako vždy.**

Pamätáte si ešte na Krtka a Jogiho? Tak vo februári sa prvý krát od nášho spolubývania milovali a poviem vám, som rada, že ich sexuálny apetít osciluje v nízkych hodnotách. ***

A tak si tu nažívame, na hromádke. Asi pred mesiacom som začala uvažovať, že si s K. odteraz budeme všetko hovoriť len v náznakoch. Do aktívnej slovnej zásoby vezmeme slová čus a sewas a dívať sa na seba budeme len úkosom. Myslím si, že osvojenie si týchto drsných praktík bude dobré aj z dlhodobého hľadiska, lebo vďaka nim ľahšie zapadneme do slovenskej rapovej scény. Inak K. je stále rovnako super a nielen ako módna inšpirácia, ale aj ako kamoška a odborníčka na zdravú výživu a mužský reťazec DNA. (Vedeli ste, že muži ho majú o meter kratší ako ženy? Myslím, že to veľa vysvetľuje!)

________________________________________________________________________

Poznámky pod čiarou:

* Ach, kde sú Janove výčiny s imaginárnym čelom postele, jeho zvodcovstvo a smutné balady, ktoré po večeroch hrával? Myslím, že by sme s ním už aj zašli na to sushi/víno/yogu, len ak by sa vrátil. Och, koľká márnosť!
 

** Mimochodom, som presvedčená, že ak by muži pozývali ženy "na knihu" namiesto "na kávu", boli by úspešnejší.

*** Mám takú teóriu, že sexuálny apetít úzko súvisí so stravou a životným štýlom daných jedincov.
Príklad: 
  • čokoláda, chilli, cappuccino + šport = veľa chuti 
  • veľa chleba, čudného mäsa, cestoviny s kilom soli a kečupom, kukurica ku všetkému šport = málo chuti

15 komentárov:

  1. aj môj frajer občas varí párky v hlbokej panvici :D a to je kuchár! keď som to prvý krát videla, tak som myslela, že mu tú panvicu otrieskam o hlavu a vždy, keď ho náhodou znovu napadne variť ich v panvici, musí si vypočuť môj monológ "prehristoveočiakoťatakátohovadinavôbecvienapadnúť použi hrniec!" :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. heh, ale to prečo?:D ja fakt nechápem, prečo si niekto varí párky v panvici, ktorá je určená na úplne iné veci :D

      Odstrániť
    2. absolútne netuším kde k tomu prišiel :D a tiež to vôbec nechápem :D

      Odstrániť
  2. Anonymný11.4.14

    bohovský článok, pobavila som sa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. na tento článok som sa tešila a nesklamal :-) naozaj super, budem čakať na ďalší diel, keď postrehneš nejaké nové zaujímavosti :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte ma tu čakajú skoro 3 mesiace, takže zrejme niečo vymyslím:)

      Odstrániť
  4. dúfam, že budú ešte nejaké časti :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. a to vám tých čudných spolubývajúcich niekto dohadzuje? :D a s tým pozývaním na knihu sa neskutočne stotožňujem, keby to tak bolo, tak žiadnemu chlapovi nepoviem nie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. umreeeeeeeeeeeeeeem od smiechu. Clanky o spolubidlach su najlepsie, clovek si hned gratuluje ze takych nema. Kokso ale ja som si svoje zazila na africkom intraku a potom s lotyskou v domacnosti...uf. clovek nema pokoja kym nema vlastny byt, alebo si nezvykne na spinu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa už teraz teším na deň, keď budem bývať sama! ale mám tú jednu dobrú spolubývajúcu, s ktorou sa všetko ľahšie znáša:)

      Odstrániť
  7. Párky v pánvici, to znám taky! :D
    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ja som si myslela, že je to špecifikum len toho jedného chalana :D

      Odstrániť